niedziela, 1 listopada 2015

Liester Blog Award

Nominacje dostałam już jakiś czas temu, ale dopiero teraz udało mi się na nią odpowiedzieć. Na początku chciałam podziękować osobą które jeszcze czytają moje wypociny. A teraz czas na moje odpowiedzi:

1. Co sądzisz o samobójcach? Są dla ciebie głupcami, czy może podziwiasz ich odwagę?

Cóż za ironia, właśnie ostatnio miałam lekturę ,,Cierpienia Młodego Wertera'' gdzie główny bohater pod koniec popełnia samobójstwo, ponieważ miłość jego życia nie odwzajemnia jego uczuć. Moim zdaniem jest to nie odwaga, a słabość, odwagą jest walka ze światem, nie poddawanie się.

2. Czy uważasz, że oczy są odzwierciedleniem duszy?

Jak to powiedziała kiedyś moja koleżanka ,,nigdy nie patrzę ludziom w oczy'', więc może coś w tym jest.




3. Wolisz morze, czy góry?

Zdecydowanie morze, w tym roku byłam z rodzicami w górach i było fatalnie, nie znoszę łazić po górach, także dla mnie było tylko leżenie i pisanie dalej tego opowiadania. Za to nad morze uwielbiam jeździć, co roku jeździmy na kemping, gdzie po jednej stronie mamy zatokę, a po drugiej morze. Także raj na ziemi.

4. W przyszłości chciałabyś mieć córkę, czy syna?

Szczerze, raczej nad tym nie myślałam. Nie mam pojęcia.

5. Lubisz czytać? Jeśli tak podałabyś tytuł ulubionej książki? Ewentualnie paru.

Uwielbiam czytać. I z chęcią podam tytuły moich ulubionych książek, bo jedna to za mało:

Ja, diablica; Diabelskie Maszyny, Dary Anioła, Córki Księżyca, Deklaracja, Drżenie, Harry Potter

6. Co sądzisz o młodych osobach które piją, palą ,,dla szpanu''?

Znam kilka takich osób, głównie z grona przyjaciół mojego kuzyna i uważam, że to kompletni idioci którzy wierzą, że zabawa istnieje tylko przy alkoholu i innych niedozwolonych w ich wieku używkach.

7. Wolisz herbatę, czy kakao?

Herbatę, jestem uczulona na kakao, plus nie przepadam za smakiem kakaa

8. Lubisz deszcz?

Bardzo. Wtedy na dworzu czuć te świeże powietrze

9. Wolisz być w towarzystwie, czy może jesteś typem samotnika?

Różnie bywa, ale z reguły jestem sama, bo też nie mam z kim się spotkać, nawet jakbym chciała

10. Leciałaś kiedyś samolotem? Jeśli nie, czy chciałabyś polecieć?

Kilka razy, nawet sama i za każdym razem byłam przerażona na maksa. Jakoś nie przepadam za tym środkiem transportu.

11. Jaki kraj najbardziej chciałabyś zwiedzić? Dlaczego?

Anglię, znaczy byłam tam już dwa razy, ale nigdy za mało English Time. Po prostu lubię klimat panujący w tym kraju, deszcz, architekturę, ludzi. Wydaje się, mimo iż spowity w mroku i deszczu jaśnieć bardziej niż inne kraje.


Nie nominuję nikogo, ponieważ aktualnie nie mam czasu na czytanie żadnych blogów. Przepraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by Selly