środa, 26 sierpnia 2015

Liebster Blog Award #2



Serdecznie dziękuję za ta nominację Cykl Odnaleźć Siebie. Każda nominacja cieszy mnie niezmiernie, więc naprawdę jestem wdzięczna tym którzy jeszcze odwiedzają tego bloga, komentują, dają rady. To dzięki wam ten blog dalej istnieje, a moja historia rozwija się w coraz ciekawszym kierunku. Dziękuję :)



Pytania:

1. Twoja ulubiona książka?

Choć z reguły czytam książki zagranicznych autorów to moje serce zdobyła książka polskiej pisarki: JA, diablica (dalsze części: Ja, anielica i Ja, potępiona). Od tego czasu góruje na mojej liście książek.

2. Ulubiona postać?

Jeśli chodzi o filmy/seriale to Kurt Hummel z Glee i Stiles z Teen Wolf. A jeśli chodzi o książki to jest ich wielu, np. Quentin z Papierowych Miast <3

Ogólnie to tych filmowych/książkowych facetów to uwielbiam wielu, mój ideał to brązowe włosy i dusza poszukiwacza przygód *.*

3. Czym kierujesz się w życiu?


Z reguły rozumiem, raczej myślę logicznie.

4. 100 zł czy dwie książki z księgarni?

Wiesz... biorąc pod uwagę, że za 100 złotych mogę kupić jakieś jakieś trzy książki, albo dwie plus dobry notes, to chyba wybieram pieniądze :3

5. Co robisz w wolnym czasie?

Z reguły piszę dalsze rozdziały do tego opowiadania jak i innych, a kiedy nie mam weny idę na spacer z psem, albo robię coś kreatywnego (ostatnio zrobiłam zeszyt, od podstaw :3 ). Słucham muzyki, sprzątam pokój, czytam, oglądam. Takie typowe Teenager Things.

6. Lubisz swoje życie?

Póki co tak, ale niedługo szykują się zmiany. Rok temu się przeprowadziłam, więc oczywiście moim głębokim pragnieniem jest wrócić na stare śmieci, ale w końcu za dwa lata matura, a potem studia. Nie mogę się tego doczekać :3

7. Co byś chciał/a w sobie zmienić?

We mnie? Wygląd. Przynajmniej mój wielki nos, wadę wzroku i za grube nogi (podobno takie nie są, ale ja tak nie uważam). Plus może pozbyłabym się kilka alergii, bo serio moje ciało powoli się rozpada.

8. Twoje ulubione lody?

Mam kilka ulubionych: kokosowe, karmelowe, cynamonowe i ciasteczkowe. Rzadko udaje mi się trafić na lodziarnie gdzie dziwnym przypadkiem są wszystkie cztery smaki, więc z reguły biorę jeden z tych. Ten który jest.

9. Jaki gatunek książek lubisz?

Fantasy, ale takie typowe dla nastolatek jak ,,Trzy Prawdy i Kłamstwo'' też lubię. Z reguły patrzę nie na gatunek, a na opis, bo od tego zależy, czy książka mnie zaciekawi.

10. Czemu ta tematyka bloga?

Pewnego razu oglądałam z rodzeństwem Scooby Doo i był jakiś odcinek/film o trzynastu demonach, no i jak to ja poszłam na spacer. Potem napisałam do mnie koleżanka, że zaczyna teraz pisać opowiadanie o demonach (po tygodniu odpuściła sobie) i wtedy skleiłam ten film z tą rozmową i stwierdziłam, że to ciekawy pomysł. Trochę poszperałam w necie, pomyślałam nad tym co tam może się dziać, jacy mają być bohaterowie i oto powstało to opowiadanie. Zależało mi głównie, żeby mieć dobry pomysł na opowiadanie fantasy, bo poprzedni blog sobie odpuściłam z powodu braku weny

11. Jak wygląda twoja biblioteczka? Wstaw zdjęcie lub napisz tytuły swoich perełek (książek)

Moja biblioteczka aktualnie nie wygląda kusząco, nie ze względu na brak książek, ale na bałagan. Tak, niedługo rozpoczęcie roku, a wytrwała postanowiła zrobić porządki i w ten sposób wszystko poleciało na półkę. Ale mogę wypisać kilka tytułów które zajmują na niej honorowe miejsca:

Pretty Little Liars, Córki Księżyca, Percy Jackson (póki co 1 część), Zmierzch, Wodospady Cienia, Akademia Wampirów (do 3 tomu), Deklaracja (cała seria), Harry Potter, Igrzyska Śmierci, Dary Anioła i wiele, wiele więcej.

Pytania dla nominowanych:

1. Co skłoniło cię do napisania tego opowiadania?
2. Co cię inspiruje do pisania?
3. Top 10 książek?
4. Samotność vs Towarzystwo
5. Kim chcesz być w przyszłości?
6. Jakie jest twoje hobby?
7. Ulubiona pora roku? Dlaczego?
8. Jak byś się opisała w kilku słowach?
9. Wolisz mieć wielu nie prawdziwych przyjaciół, czy jednego, ale prawdziwego?
10. Wymarzone miejsce do życia?
11. Co myślisz o moim blogu? O historii? Zmienić coś?


Nominuje:

1. http://daryaniolamoimzyciem.blogspot.com/
2. http://ulotne-cienie.blogspot.com/
3. http://siostra-harryego-pottera.blogspot.com/
4. http://nietypowa-historia-lily-evans.blogspot.com/
5. http://zasnute.blogspot.com/

~ wytrwała na zawsze

3 komentarze:

  1. Dziękujemy i zapraszamy do nas
    Cykl Odnaleźć Siebie
    Max i Kama

    OdpowiedzUsuń
  2. super piszesz my dopiero zaczynamy z przyjaciółką bedę wdzieczna jak nas odwiedzisz i mam nadzieje ze sie spodoba
    http://whiteswar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kiedyś robiłam zeszyty XD, ale potem nie miałam czym ich wypełnić, więc nadal stoją puste (kiedyś jeszcze na pewno je czymś wypełnię).

    Czytałam książki Katarzyny Miszczuk i uważam, że są bardzo dobre, ale ,,Zwiadowcy'' Flanagana zostają u mnie niezmiennie na pierwszym miejscu (tak z sentymentu), ponieważ była to jedna z pierwszych powieści, które czytałam i to właśnie ona zapoczątkowała moją przygodę z literaturą.

    dziewczyna--z--pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon by Selly