sobota, 16 maja 2015

Liebster Blog Award

Dzisiaj nie rozdział, a luźny post z LBA, dziękuję za nominację. To naprawdę wiele dla mnie znaczy. Dziękuję wam wszystkim którzy komentujecie, lub chociaż próbowaliście dać mojej twórczości szansę.  Jesteście najlepsi!

Dla przypomnienia, nominacja LBA jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za"dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował. 
Pytania od Patrycji Osmyk:

1. Jaki jest Twój ulubiony film?

Chyba nie mam swojego ulubionego, jeśli kiedyś widziałam jakiś film (i dobrnęłam na nim do końca) to pewne jest, że kiedyś do niego wrócę.  Bardzo lubię film Trafiony Piorunem (Struck by Lightning), Stuck in Love, Girl Most Likely i całą serię X-men. 

2. Jakie piosenki inspirują cię do pisania?

Jest ich wiele, z reguły są to jakieś wolne, smętne kawałki.  Założyłam specjalną playliste w telefonie o nazwie : Piosenki do książek.
Ostatnio słucham takich piosenek jak:
Bleeding Out - Imagine Dragons
Big Girls Cry - Sia
Tęcza - Sylwia Grzeszczak
One More Night - Maroon 5
Adam Lambert - ghost Town

(To tylko kilka przykładowych piosenek)

3. Kiedy zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?

Piszę od małego, z małą przerwą od czwartej klasy do pierwszej gimnazjum którą poświęciłam na życie w wierze, że moim jedynym talentem jest rysowanie. Dopiero, gdy zmieniłam gimnazjum moja koleżanka w jakiś niewyjaśniony sposób ponownie otworzyła mi drzwi do tego świata.

4. Wolisz samotność, czy przebywanie wśród ludzi?

Jestem raczej samotnikiem, czasem lubię pobyć w gronie przyjaciół, ale ponieważ ono nie jest liczne to nie robi większej różnicy.

5. Wcielasz się w swojego ulubionego bohatera książkowego. Kim on/ona jest?

Vasillisa Dragomir z Akademii Wampirów - myślę, że utożsamiam się z tą postacią, czytając książkę dobrze ją rozumiem, jej kontakty z przyjaciółką i całą reszte.

6. Jaką nadprzyrodzoną moc chciałabyś posiadać?

Przez trzy lata marzyłam o mocy czytania w myślach, nie tylko dlatego, że zapobiegłoby to wiecznie popełnianym przeze mnie błędom, ale i dlatego, że moja ulubiona postać z X-menów ma dokładnie taką moc, a mowa tu o Profesorze X.
Ostatnio myślałam też o mocy cofania się w czasie.

7. Jakie są trzy książki, jakie byś mi poleciła?

1) Deklaracja - polecam gorąco, przeczytaj cały cykl, bo jest genialny, na początku może być trochę nudno, ale rozkręca się

2) Córki Księżyca - również polecam cały cykl, super opowieść o problemach, przyjaźni i miłości, ze szczyptą magii

3) Drżenie - historia o wilkołakach, ale naprawdę fajnie napisana, polecam na chłodne zimowe wieczory, fajnie się wtedy czyta książkę osadzą w takim klimacie (serio jeśli masz zamiar czytać to w zimę, dobra rada )

8. Piszesz systematycznie, czy wtedy, kiedy masz na to ochotę?

Staram się systematycznie, mój plan to: 1 rozdział = 1 dzień
Ale podczas gdy w robieniu planów jestem dobra to w ich wypełnianiu już nie za bardzo.

Raczej piszę kiedy najdzie mnie wena, w końcu wolę pisać powoli, ale dobrze niż na szybko, ale byle jak. ;)

9. Jakie jest twoje największe marzenie?

Mam dwa marzenia (oprócz zdanej matury): studia psychologiczne w Anglii, wydanie książki

10. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?

Jak wyżej widać psychologiem, a dodatkowo dorabiać pisząc co nieco ;)

11. Co irytuje cię w książkach.

Sceny miłosne, ale to irytuje mnie też w pisaniu.

Pytania od Nocnej Łowczyni:

1. Jakie ciekawe książki polecasz?

Córki Księżyca, Deklaracja i Ja, diablica

2. Ulubiony kolor?

Niebieski

3. Co najbardziej lubisz w pisaniu swoich powieści/opowiadań?

To, że mogę stworzyć coś własnego od podstawy, historię, miejsce, bohaterów, cały świat

4. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka i zespół?

Zespół: Against The Current  Piosenka: Paralyzed

5. Jaką Jesteś duszą?

Nie jestem dobrą duszą, ale i nie złą, tak pomiędzy

6. Co przyczyniło się do Twojej decyzji o rozpoczęciu pisania?

Koleżanka i fakt, że ona zaczęła pisać

7. Dlaczego założyłaś/łeś bloga?

Bo chciałam zaprezentować innym moje opowiadanie i dowiedzieć się co o nim myślą

8. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?

Jesień, bo wtedy mam największą wenę, plus są moje urodziny i Halloween :D

9. Lubisz ekranizacje książek?

Lubię oglądać filmy, ale ekranizacje rzadko wychodzą, bo wycinają znaczną część powieści, oglądam je, ale zawsze przed tym czytam książkę, służy mi to potem jako takie porównanie z moimi wyobrażeniami.

10. Co lubisz robić w czasie wolnym?

Często po prostu piszę i słucham muzyki lub oglądam jakiś film, czytam książkę, jak jest ładna pogoda to idę pobiegać, albo poćwiczyć

11. Ulubiony kraj i dlaczego? (Kultura, zabytki itp. itd. (:  )

Wielka Brytania, uwielbiam ten kraj od drugiej klasy gimnazjum kiedy to też polubiłam język angielski, lubię tamtejszą architekturę, ludzi, zwyczaje, wymowę angielskiego, filmy, aktorów itd.

Nominuje:

1. http://tvd-opowiadanie.blogspot.com/
2. http://hoa-story.blogspot.com/
3. http://sensualnej-pisanie.blogspot.com/
4. http://silence-cisza.blogspot.com/
5. http://i-live-for-you-baby-ff.blogspot.com/

Pytania:

1. Co inspiruje cię do pisania?
2. Od jak dawna piszesz?
3. Co chcesz robić w przyszłości?
4. Co myślisz o moim blogu?
5. Jaki film byś mi poleciła?
6. Ile masz lat?
7. Jakiej muzyki słuchasz?
8. Jakie jest twoje największe marzenie?
9. Jaka piosenka została skrojona idealnie dla ciebie?
10. Dlaczego założyłaś bloga?
11. Wolisz samotność, czy być wśród ludzi?


Rozdział pojawi się w następny weekend, bo mam dużo nauki, pod tym postem możecie zadawać mi pytania i pisać co powinnam poprawić w opowiadaniu. W ankiecie wszyscy głosowali, że blog jest Całkiem fajny, a więc pytam się was czego brakuje do Jest super!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by Selly